ara

REALAGE HABER


Erkekler Neden Aldatır? RealAge Özel

Editör : Ozan Vural
Tarih: 30.06.2009 15:11:00

Erkekler-Neden-Aldatir-RealAge-ozel

Aldatan erkeklerin 77%’sinin de aldatan bir yakın dostları var.

Erkekler için, dostlarıyla takılmak ve onlarla beraber aldatma olgusunun çıkabileceği ortamlara girmek bu işi biraz daha kabul edilebilir hale getiriyor.

Bir gruba üye olmanın verdiği rahatlığa benzer bir şekilde eğer yakın dostu da aldatıyorsa, bu onu tek suçlu olmaktan çıkarıyor ve aldatmak ufak bir hata olarak belleğinde yer ediyor.

Bu durumda kadınların eşlerini arkadaşları ile görüştürmemek gibi bir durum elbette söz konusu değil.

Fakat görüşecekleri mekanlar ve aktivitiler spor karşılaşmaları, bar yerine bir restoran olursa daha az riskli olacağı kesin.

Neuman’ın başka bir teorisi de çiftlerin sosyal çevrelerini yine evli arkadaşlarından kurması, bu sayede evliliğin her açıdan koruyucu bir çevreye kavuştuğunu belirtebiliriz.

önceki sayfa
sonraki sayfa
1 2 3 4 5 6 7
http://twitter.com/realageturkiye

Habere Yapılan Yorumlar

bunlarin hepsi dogurudur evet erkekler burda yazilgdigi gibi aldatir.cunku ben yasadim ve evli erkeklerlen cikan kadinlardan nefret ediyorum lyanet olsun onlar gibi birilerine.evllilim yikilmak uzere.bir oglum var babasiz kalacak boyle devam ederse.siz bagzi kizlar evli bayanlar neden evli erkeklerlen cikiyorsunuz okadar bekyar insan varken allah sizi billdiyi gibi yapsin.

ozlem 14.03.2010 13:45:44

bunlarin hepsi dogurudur evet erkekler burda yazilgdigi gibi aldatir.cunku ben yasadim ve evli erkeklerlen cikan kadinlardan nefret ediyorum lyanet olsun onlar gibi birilerine.evllilim yikilmak uzere.bir oglum var babasiz kalacak boyle devam ederse.siz bagzi kizlar evli bayanlar neden evli erkeklerlen cikiyorsunuz okadar bekyar insan varken allah sizi billdiyi gibi yapsin.

ozlem 14.03.2010 13:43:39

Aldırma ey seven aldatan aldanır allah kulun intikamını kulun eliyle alır.

fatma 10.02.2010 09:35:08

siz aptal erkeler ne anlarsınız aldatmaktan ama karılarınız sızı aldatınca hemen suclarsınız...

eda 24.12.2009 14:42:22

Evli insanlar ile beraber olmayin. Bu kadar zor degil. Evli biri asla ama asla size sadece siz oldugunuz icin yaklasmaz. Ne derse desin sonucta karsinizda bir baskasini aldatan biri var. Boyle birine nasil guvenebilirsiniz ki. Hele ki bayanlar... Doga bir cok lutfunu size bagislamis, ayiplanacak saklanacak seyler yapamayacak kadar naif ve kutsalsiniz. Karisini cocugunu aldatan birinden bir iyilik dokunmaz kimseye. Eger bir erkegi eve geldiginde guler yuzle karsilayan biri yoksa, guleryuzle karsilanacak yuzu yoktur da ondan. Dinlemeyin bu masallari. Bir cogu bosanip aldattigi kisi ile evleniyor mu hayir! Aman karim duymasin... Karisini bosamayi asla dusunmez cunku artik heyecani zevki kalmaz. Hic bir kadin buna layik degil... Ben bir erkegim... Ilk esini topraga vermis, cocuklarini buyutmus, ikinci evliligini yapmis bir erkek... Guleryuzle karsilanan bir erkek... Her zaman mi hayir... Asla karimi veya sevdiklerimi aldatmayi dusunmedim. Aldatan arkadaslarim var cok hemde... Hepsini hastalikli buluyorum. Evinde mutlulugu kuramayacak kadar tembel, birilerini mutlu etmeyi luzumsuz gorecek kadar bencil... Hazirda bir rahatlik eglence varsa ben alayim diyenlerden, sonra buralarda kendilerine hakli cikaracak sebepler bulmaya calisanlardan dolu etrafimda... Bir erkek olarak kadinlari seviyorum. Onlari aldatmayacak kadar cok. Karim hamile iken gorduklerim sonrasinda onlara duydugum saygi ise sonsuz... Lutfen bu cibiliyette insanlar ile beraber olmayin... Bu sekilde sorun cozulecek... Saygilar.

DENIZ ATASOY 17.12.2009 07:36:06

kadın aldatır erkek aldatmaz erkeğin yaptığı olsa olsa kaçamak olur çünkü aldatmakla kadın mutsuz ama erkek için durum farklı ......bi şekilde en anlamlı varoluş biçimi..... şimdi sorararım amaç mutluluksa erkekler kendilerini mutlu edebiliyor sorun bence kadınlar denklemi yanlış bilinmeyenlerle (empatik düzeyde) yanlış kurması ........umarım kendi denklemlerini yaratırlar

16.12.2009 12:19:36

Aldatmak ya da aldatılmak nedir Allah aşkına. Toplumlarca uydurulmuş, kafalarımıza sokuşturulmuş anlamsız yargılar. Adam ya da kadın birlikteliğinin dışında, bir başkasıyla gönlünü eğlendirmiş, bir başka coşku, bir başka heyecan yaşamışsa bu neden birlikte olduğu kişiyi "aldatmak" oluyor? Yorumlara bakıyorum da olay sanki bir ulusal afet olarak görülüyor. Bırakın bu saplantıları yahu! Herkes özgür olsun, özgür yaşasın. Bağlılık bu özgürlük altında gelişsin, büyüsün.

suna 09.12.2009 15:45:08

Derin bıraktınmı bilmiyorum ama bırakmak lazım çapkınlık huy çünkü. Kötü ilişkide bırakmak lazım dövme, aldatma vs, bunlardan hariç eş çekilir bunlar varsa bırakılır.

sevda çolpan 08.12.2009 16:39:07

evliliğimden 1 sene sonra aldatıldığımı öğrendim üstelik kendi imkanlarımla ve tesadüfler doğrultusunda herşey yolundayken mutluluğun keyfini çıkarırken cinselliği dolu dolu yaşarken evi terk ettim geldi arkamdan yalvardı el pençe divan oldu. O güçlü kendinden emin adam gözünden düşen yaşlarla hıçkırıklarla saatlerce günlerce gözümün önünde ne yapacağını bilmezce çaresizce bekledi geri dönmemi. Beni deli gibi sevdiğinden zerre kadar şüphem olmadı halen yok üstelik beraber olduğu bayanı da gördüm toplumumuza göre asla güzel olduğunu söylenemez. Benden daha güzel olsaydı aldatma sebebini %100 buna bağlardım amaç sadece cinsellik. Şimdi hamileyim ancak onu yaşamımın en güzel döneminde beni o enkaza gömdüğü için affetmicem yaşadığım acıyı en mutlu günüm bile unutturamaz ama belki bebeğim bunu başarır.

derin 07.12.2009 17:43:48

aldatan erkek kiminle altadtıyor veya altadan kadın karşı cinsle sayılar eşit

deniz 21.11.2009 20:44:28

bir kadın aldatıldığı zaman kesinlikle affetmemeli.8 yıl önce aldatıldım affettim eşim pişman olduğunu söyledi birdaha yapmayacağına dair yeminler etti, bu süre zarfında daha fazla yalan söyleyip aldatmaya devam etti sonuncu aldatmasını yakaladım ama koyup gidemedim çocuklarım var anların hatrına katlanmaya çalışacağım ,eğer kendi ayaklarım üzerinde dura bilseydim bir maddi gelirim olsaydı 8 yıl önce ayrılırdım bütün yorumları yazanlar söyleyin neyapa bilirim EŞLERİNİ ALDATAN BÜTÜN ERKEKLER PROSTAT OLSUNLAR!!!!!!!!!

hatice 17.11.2009 16:10:55

aldatan erkekler!!!! bırgun aldatılacaklarını sakın unutmasınlar bendenn bır dost nasıhatı....

buse 16.11.2009 19:32:25

Bence Kadın çirkin güzel fark etmez sevgi varsa sevıosa ve sex hayatı düzgün ise aldatmaz ama kadın odun gibiyse sex te partneri soledıgı zaman bısıler yapıosa o kadından sogunur eger sevgılın varsa ogrenceksın nelerı sevıolar sevmıolar neler yapman gerek odun bir kadını kımse ıstemez bence cınsellıkte cok on planda unutmayın

serhat 15.11.2009 03:00:56

harika bir eşim ve harika bir evliliğim var hiç bu anlatılanlar yok benim evliliğimde eşimi seviyorum oda beni çünkü biz birbirimizi hakettik ve bunun için mücadele ettik ve kavuştuk neden ayrılacağımız yönünde hata yapalım.

hanife 09.11.2009 17:04:06

hic kimse esini aldatmasin ne olur cok aci verici bir durum bende aldatildim maalesef icim aciyo hazmedemiyorum kimse kendine yapilmasini istemedigi birseyi baskasinada yapip kabullendirmek istremesin

senayda 29.10.2009 14:43:10

ben sevgililerimi hep aldatırdım sonunda anladım ki benim cinsel ihtiyaçlarımı yeterince karşılamıyorlar. böyle bir sevgilim olduğunda onu asla aldatmadım, aldatmaya ihtiyacım yok ki. cinsellik yaşamın ilk amacı bunu unutmayın

kemal 28.10.2009 20:14:20

Bi erkek sadece seks içinmi aldatır

25.10.2009 16:05:21

kocanı mutlu edmezsen eve geldiğinde surat yapıyo üstüne bıkkıntı getirecek kadar çok düşüno san o erkek aldatır benden tavsiye elinizden geldiğinden çok güler yüzlü olun bu sadakat olsun saygı olsun hepsini arttırır....

vahşimelek 22.10.2009 08:28:14

erkek ya da kadın ne farkederki sonuçta iki tarafta bunu yapıyor..bayanlar lütfeen hayır demiyelim işin içinde cinsellik olmasada duygusal anlamda yine bi yerde bgi şekilde aldatıyorsunuz,aldatıyoruz..hıı bunu kabullenirsin kabullenmezsin sonunda kişiye bağlı bişey..?

aslı... 21.10.2009 10:21:54

kesinlikle kadın aldatılmayı hak ediyor bence.çünkü kadın evlendikten sonra başlar dırdır yapmaya,erkeğini sürekli rencide eder. çünkü toplumda artık evde kalma takıntısından kurtulmuştur.bunu bilinçli yapmasa bile bilinçaltından mutlaka yapar.sonrada şutlandığı zaman anlar ki ben nerede yanlış yaptım der ama iş işten geçmiştir.kesinlikle kadınlarda kabahat.erkeği baştan çıkartanda zaten evli olduğunu bile bile kadınlar değil midir ?

cengiz 17.10.2009 17:33:48

Aldatmak erkeğin herhalde doğasında var olan birşey. Cinsel güç ilede doğru orantılı olduğunu düşünüyorum. Özellikle ileri yaşlarda cinsel sorunlar yaşayan erkekler, levitra türü ilaçlar ile genelikle eskisinden bile daha iyi şekilde cinsel güçlerini geri kazandıklarında ne yazık ki genellikle aldatıyorlar. Aldatmak onlar için kötü veya utanılacak birşey değil tam tersi erkekliğin doğal bir olgusu ve göstergesi.

mustafa 16.10.2009 00:25:06

Bir tane sitede yazıyordum bıraktım çok sinirlerim bozuldu çünkü. Çok yazmadımda, Evli sevgiliden geçilmiyor sitede hep kandırılanlar karşıma çıktı çoğunlukla adamın birlikteliğini bilerek. dediğimiz gibi şimdi ilk sevgili modası var bilmem ne.

............... 11.10.2009 21:27:06

başka kadınla birlikte olma isteği % 99,99 her erkek te vardır çünkü karısını çok seven biri bile bunu düşünmüştür aksi düşünülemez ve bunu yaparken belki pişman olur ama yapar merak adrenalin ne derseniz kadınlarda ise bu oran % 10 dur çünkü sex evlilikte çok önemlidir kadınlarda bu bazen ikinci planda kalabiliyor başim ağrıyo yorgunum duş alamam fönüm bozulur ojemi silemem asetonum yok birde kadın ağda yapmamış kıllı bacak durumu maşallah kadınlarımız çok zayıf daha sayayımmı gerçi bizde kaba kıllı terli yaratıklarız dişler kirli leş gibi ağiz onun için sex şart arkadaşlar kimseyi kırmadan rencide etmeden üzmeden kadınlara daha çok iş düşüyü bırakın sıkmayın arada hata yapmak insanlara mahsus büyüklük sizde kalsın

metin 28.09.2009 14:34:15

Bence erkeklere hiç güvenmeyin ben bir yıllık evliyim evlenmeden önce eşim çok farklıydı. Şimdi ise daha farklı birisi ve bir de ben aileme karşı çıkıp eşime kaçtım ama sevgisinin hepsi yalanmış bana hep masallar okumuş evlenmeden önce erkekler hep böyle oluyor ama sonra dengeler değğişiyor Ne zaman resmi nikah kıyıldı o zaman her şey değişti. Şimdi de benden kaçıyor sanki hiç benimle muhabbet etmiyor bile. konuşmuyor düşüncelerini paylaşmıyor bile artık ne yapacağımı bilmiyorum daha bir sene oldu o böyle yaptıkça bendeki sevgi de azalıyor. Halbuki ne de çok severek evlenmiştik. Kapımda gecelerce yattığını bilirim. Siz kadınlara tavsiyem erkeklere kesinlikle inanmayın. Ben yandım siz de yanmayın. Ben kayınvalidem ve kayınpederimle evlendim sanki eşim onların üstüne atıp gidiyor beni bu hep evlendiğimden beri böyle. Artık ona hiçbir şekilde güvenim de inancım da kalmadı. Kızlar size söylüyorum sakın ama sakın erkekleri inanmayın. Bir de kaynanam ve kaynatamla altlı üstlü oturuyoruz. Hizmetçi gibi kullanılıyorum. Evlenince cehenneme düştüm sanki. Kimse evlenmesin flört ederken herşey daha güzel.

esra 26.09.2009 23:54:36

Aldatan erkek yada kadın aciz olduğu için aldatır. Kendine güveni olan kişi boşanır, sonra ne yaparsa yapar.

Serhat 25.09.2009 16:51:49

Erkekler, aldatmanin dogal olduguna inanarak buyuduklerinden, erkeklige adim attiklari andan itibaren cok eslilikle ovunduklerinden ve de toplum tarafindan cesaretlendirildiklerinden dolayi eslerini aldattiklarinda vicdanlari rahat geziyolar, is ortaya ciktiginda da "gelip gecici bi hevesti" diye zirvaliyolar... Bunu bu hale getiren de kadinlarin ta kendisi!!!

merve unver 23.09.2009 14:58:50

bence çok iyi ediyorlar aldatmakla...eğer ALLAH erkeğe başka bir alternatif sunsa idi evlilik yada birliktelik konusunda kadınlarla kesinlikle ilişki kurulmazdı...dünya üzerinde bu kadar sinsi,bu kadar yalancı,bu kadar rol yapan bir güruh bulunmaz...helal olsun erkeklere devaaaammmm...sevgi imiş,aşkmış hepsi yalan...sadece kendi egolarını tatmin ediyorlar o kadar...cennette Hz Adem in başına bela oldunuz...dünyada erkeklerin...Allah sizi bildiği gibi yapsın...

ramirez 19.09.2009 09:38:01

kadın ne yaparsa yapsın erkeğin içinde warsa aldatır. eğer erkekde kadını gerçekden çok sewiorsa aldatsın hiç problem bile olamaz onlar gelip geçici ben her daim kalıcı olurum.. ama tam tersi bi durum warsa yol wer gitsin.

burcu 17.09.2009 08:28:04

bendebunlara katiliyorum ama erkekyer hep daha fazlasini ister ama gerçekten sevdigi kadın ona herseyi verirse gözü baskasini görmez yani is kadinda biter

cansel 10.09.2009 18:51:40

arkadaşlar herkez kendince birşeyler yazmış .bunların bazılarına katılıyorum bende. erkek evınde ne kadar mutlu olursa olsun içinde varsa aldatıyor. sonrada suçluluk duyup kadına suç aramaya başlıyor.evındekı kadın her yönden süperde olsa içinde var erkeklerin eşini aldatmak gidiyor iğrenç bir bayanla eşini aldatıyor .midesiz diyorum ben bu duruma .

emel 07.09.2009 10:07:52

aldatın yaa sanat yapın:)

bora 06.09.2009 15:23:00

hersey gibi insan da gunden gune, yastan yasa degisir; bu doganin kanunu... hasbelkader, birine bir sekilde zokayi yutturmus olanlar, o kisi ile beraber ayni dogrultuda, ve ayni oranda degisim gostermemisse, bir iliski neden devam etsin ki? gercekci olunmali... gevsemis iliskiler cozulur; hatta, cozulsun de... iliskisine ara sira uzaktan bakip herkes kendine bir ceki-duzen versin... karsilikli biten saygi, ilgi, heyecan, vb; "dogumdan kalan kilolarimdan bir turlu kurtulamadim" ozuruyle beli midesine, midesi basenine karismis kadinlar; seyrek sacli trassiz ensesiyle, "sakalimi dinlendiriyorum" bahanesiyle killi gogus kafesinden gobegi firlayan adamlar... hayat bir kerelikse, herkes mutlu, keyifli yasamali... birak gitsin, inceldigi yerden kopsun; donesi varsa donecektir; seninse zaten senindir; donmezse de zaten hic senin olmamistir... en olmadik ifadeyle, ve, en kotusunu hesaba katarak: iliskiyi diri tutmak adina sen elinden geleni yaptinsa... e yani, bilmemkac yildir sen kullandin, bundan sonraki senelerde de birak baskasi kullansin...

seytanin gor dedigi 06.09.2009 01:01:21

ALDATILMAK ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY,İNSAN KARŞISINDAKİNİ NEKEDAR SEVERSE SEVSİN O SEVGİ NEFRETE DÖNÜŞÜYOR. GÜVEN YIKILIYOR BU SEFER NE OLUYOR KADINDA GÜVENECEK BİRİNİ ARAYIŞA GEÇİYOR. ERKEK EGOSUNU TATMİN ETMEKLE KALIYOR FAKAT KADIN GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜYOR. BU SEFER DURUM TAM TERSİ OLUYOR KADINDA ALDATMAYI TERCİH EDİYOR VE ERKEKLER ŞUNU UNUTMASIN ALDATAN ERKEĞİN EŞİDE ELBET BİR GÜN YAPMIŞ OLDUĞU HATANIN AYNISINI ONA YAPAR VE FATURASINI ERKEĞE ÖDETİR. BENCE KADIN VE ERKEKTE YANLIŞI YAPMADAN ÖNCE DÜŞÜNMELİ. NE EKERSEN ONU BİÇERSİN YANİ. KADINDA ERKEKTE ALDATILMAK İSTEMİYORSA KİMSE KİMSENİN KARISINI KİMSE KİMSENİN KOCASINI AYARTMASIN AYNI ŞEYİ PARTNERİNİNDE YANİ EŞİNİNDE YAPACAĞINI UNUTMASIN. BENCE KADIN KADININ DÜŞMANI. ERKEKTE ERKEKLERİN DÜŞMANI ÇÜNKİ BAŞKA BİR ERKEK KARISINI YOLDAN ÇIKARIYOR. YANİ SEN ALDATIYORSAN KARINLA BENDE SENİ ALDATIYORUM DİYOR ERKEK. ALDATAN KİMSE YALNIZ KENDİNİ ALDATMIŞ OLUR.

ALDATILAN KADIN 03.09.2009 15:07:24

ALDATMAYI TEK TARAFA YIKMAKTA YANLIŞ,ALDATMAK O KİŞİNİN İÇİNDE VARSA BİTTİ HER TÜRLÜ ER YADA GEÇ EYLEMİNİ YAPACAKTIR

özkan 02.09.2009 20:35:41

ALDATMADA ALDATILMADA ÇOK KÖTÜ BİRŞEY,PARTNERİNE 4-4LÜK İLGİ VERİLSE BİRAZDA OLSA DÜŞÜYO ALDATMA ORANI ERKEKTE %10,BAYANDA İSE %2 SEVİN.İLGİLENİN,KIRMAYINİ,ÜZMEYİN,SAYGI DUYUN BAŞKA BİŞEYDE BİLMEM... O İNSAN KOLAY KOLAY ALDATMAZ

özkan 02.09.2009 20:22:46

ALDATMADA ALDATILMADA ÇOK KÖTÜ BİRŞEY,PARTNERİNE 4-4LÜK İLGİ VERİLSE BİRAZDA OLSA DÜŞÜYO ALDATMA ORANI ERKEKTE %10,BAYANDA İSE %2 SEVİN.İLGİLENİN,KIRMAYINİ,ÜZMEYİN,SAYGI DUYUN BAŞKA BİŞEYDE BİLMEM... O İNSAN KOLAY KOLAY ALDATMAZ

özkan 02.09.2009 20:08:51

Erkekler aldatmaya insanı teşvik eder.

Gülistan 02.09.2009 15:48:16

aldatma kavramı tabiki yanlış burda erkek aldatıyosa ilişki yaşadıgı sonuçta bayandır bu bayanda büyük bir ihtimal evlidir buda aldatıyordur cünkü kimse evli erkekle ilişkiye girmek istemez bu yükü kabullenmez anlıyacagınız her iki cinste sucludur.gercek suc evlenmeden önce iyi tanımadan evlenmektir.

02.09.2009 14:51:33

SEREN HANIMIN YAZDIĞI KENDİNLE ÇELİŞİYOR ZATEN NEYSE KONU O DEĞİL HEP ERKEKLERE YÜKLENİYORSUNUZ AMA GAZETELERE BAKILDIĞINDA VE ARAŞTIRMALARA GÖRE KADIN ERKEKLERDEN DAHA FAZLA ALDATIYOR ÇUCUĞUNUN KENDİNDEN OLMADIĞINI DAHİ YILLAR SONRA ÖĞRENİYOR BOŞANDIĞINDA KENDİNDEN OLMAYAN ÇOCUĞA YILLARCA TAZMİNAT ÖDÜYOR ERKEK YAPMASA BİLE YAPTIM DİYEBİLİYOR AMA KADIN GERÇEKTEN YAPIYOR. HER ZAMAN ERKEK KADINI AYARLADIĞINI ZANNEDER BENCE YANLIŞ KADIN ERKEĞİN AYARLAMIŞ OLDUĞUNU ZANNETMESİNİ SAĞLAR YANİ KADIN BAŞLATIR VE BİTİRİR. İNSANLAR NE İSTEDİKLERİNİ BİLMİYORLAR HEP DAHA İYİSİ DAHA İYİSİ DÜŞÜNCE YANLIŞ YORUMLAMA YANLIŞ

02.09.2009 14:26:00

Merhabalar arkadaşlar ben bi erkeği çok fazla seviyorum onun ile ilgili düşüncemde beni aldata bileği yoktu aklımda ama birgün msn konuşmalarını yakaladım ve aldatıldığımı öğrendim ne yazıkki ben herzaman dürüstlükten yanayım ve ona ilk konuşmamızda söylediğim şey suydu bana herzaman doğruyu söyle benden hoşlanmıyorsan yada beyenmiyorsan yada sevmiyorsan beni bırak beni oyalama beni aldatma sana emin ol kırılmam dedim ama malesefki benim sevgilim evleniceğim adam beni bırakmıyor ama bana yalan konuşuyor ve aldatıyor arkadaşlar şimdi size soruyorum umarım bana cevap verirseniz neden sebebi ne olabilir beni seviyor ve aldatıyor neden aldatıyor benden vazgeçmiyor beni bıraksa bukadar kırılmam neden sebebi ne

cici 02.09.2009 13:32:27

altatan daima altatlimisdir bunu kimse unutmasin... Oncelikle sadece erkek aldat miyorki demi ? karsisinde diger cinsden bi insan varr buda demek oluyoki 2 kisinin yaptiigi bi olayi sadece erkeklere yuklemek bence mantiksizlik..NE zamanki evlilikde taraflar aradiklarini bulamaz hale gelmisdir o zaman X veya Y kisi arayis icerisine girer .. ha bunda 2 sininde sucu yokdur cunki; ortada saten paylasilicak bisey kalmamisdirrr zaman akip gittikce paylasim sona yaklasmisdir ama mahalle baskisindan dolayi turkiye kosullarinda buyuk illerimiz haric .. taraflar birbirlerine bunu soyleyememekdedir ve o zaman olaya aldatilma veya aldatma girmisdir... seven insan gercekden sevmis ise paylasim noktasi hic bi zaman deismez bu deisen kuresel dunyada ..

leonardo 02.09.2009 00:55:51

arayış içerisinde olan,, bir şeylerden mahrum kalmış,, yada istediğini bulamamış yada ne aradını bilmeyen ... bir erkek veya bir kadın aldatır .dikkat ederseniz ayrım yapmıyorum çünki erkekler kadar bayanlarda artık aldatıyor partnerini. gözünü seveyim annelerimizin zamanında hava kararmadan eve dönen genç kızlar... şimdi ise ver elini ortaköy,beşiktaş,taksim ............tabiiii bunların başlangıcını da okuma hevesine kapılıp yada 'okuyacağım anne baba 'diyip memleketinden şehre gelip kendilerine karşı cins bir ev arkadaşı bularak ,,,canlarının istediği gibi karı koca hayatı şeklinde yaşamış gençlerimize sormak lazım. bu zamanlar çok tehlikeli zamanlardır.eskidenmiş o karanlık çökmeden gir evine muhabbeti nerdeeeee.??? kızlar erkekler gibi her ortama girip çıkıyor nerde bunun namusu ..sonrada kalkmış aldatıldım diyorsunuz.

huysuz 31.08.2009 20:36:24

ya bırakın bu hikayeleri aldatma taraftarı olanlar yani erkekler sevgi ihtiyacımış evdeki kadının sevgi ,ilgi ihtiyacını düşünmezler bu erkekler ne aradığını bilmeyen cinsler ilk önce ne aradığınıza karar verin siz?

sedef 30.08.2009 17:07:47

Aldatmak dıuygusu eroinmanlık gibi bir şey. Alıştınızmı bıarakamzsınız. Bu konu dünya da insanın var olduğundan beri ola geleb bir olgudur. N eyaparsanız yapın değişmez. Aldatma değil bu bir oyun bence. Ama evdeki kadının fiziği ve sekse olan bakış açısı bunu azaltır veya çoğaltır. Unutmayın sağılan ineği bir daha sağamazsınız

Erdal Bıçakcı 28.08.2009 13:19:21

erkekler aldatır ama karısına baska bırının bakmasını istemez beyler unutmayın ki sizin birlikte olduğunuz bayanlarda birilerinin karısı kızı kardeşi...

gökcemre 27.08.2009 21:48:57

Hangi aldatmanin altini eselerseniz eseleyin ayni sey cikar: sevgi ihtiyaci. Bu ihtiyac ise almakla degil vermekle tatmin olur ancak. Guzel gorebilmek hasletinin insanda yer etmesi lazim... Aldatan sucludur kisacasi; kadin-erkek farketmez. Sucu ise sevmek konusundaki cehaletidir.

BK 25.08.2009 16:15:32

erkeğin aldatmasını karısının yetersizliğine yada ikinci kadının baştan çıkarmasına bağlamak ne kadar ucuz bir kurtuluş yolu. Aynı aldatmayı kadın yaparsa ne diyeceksiniz? kocasının yetersizliği ve iknci erkeğin baştançıkarıcılığı mı? Erkeğin aldatmasını makul görme eğilimi ve bunu her koşulda kadının hatası göstermek ancak dar açılı bir bakışın sonucu olabilir. Erkekler aldatırken eşlerinin de onları aldatabileceğini düşünsünler. Erkekler aldatırken sonunda kabul görmeyi mi bekliyorlar? Eşleri onları aldatırken de kendi bakış açılarına göre onları makul görmeleri gerektiğini unutmasınlar. Evliliklerde bir tek erkekler mi aradıklarını bulamıyor? Aradığını bulamayan adam gibi oturur konuşur çıkış yoksa karar verilir ve evlilik sona erer. Sonra gidersin hangi kadınla/erkekle olmak istiyorsan olursun. Erkekler kendilerini tilki ve evdeki eşlerini kürkçü dükkanı sanmaktan vazgeçsinler.

saral 24.08.2009 09:35:13

Erkek aldatiyor anladik peki erkek erkek le mi aldatiyor.. Sonucta o kisi bir kadinla aldatiliyor.. yani demek istedigim konuyu biraz mantikli düsündügümüzde. Erkek sonucta bir erkekle yapmiyor diger tarafta gine kadin var. Adatilan kadinlar kendilerinde sorun arasin erkeklerde aracagi yerde..

Dogulu 22.08.2009 10:16:07

Çok afedersiniz ama erkekler, bakımlı, cilveli, güzel sevgilileri tarafından her daim ilgi-sevgi-anlayış görüp, el üstünde tutulunca da popoları kalkıp "ben neymişim be abi" modunda aldatmıyorlar mı? İlişkide aradığını bulamıyorsan ayrılırsın olur biter. Şunu sakın unutmayın ki SADECE CESARETSİZ ÖZGÜVEN EKSİKLİĞİ YAŞAYAN KİŞİLİK PROBLEMLİ İNSANLAR ALDATIR YA DA EVLİ İNSANLARI AYARTIR! Kişilikli insan, ilişkisinde sorun yaşıyorsa ya sorunları çözme yoluna gider ve yahut ilişkiyi bitirir. Ne günü birlik kaçamaklar peşinde koşar ne de bir ilişkiyi bitirmek için başka bir ilişkinin arkasına sığınacak özgüvensizlikte olur. Lütfen artık "erkekler aldatır" mantığına da bir son verelim. Ters reklam yaptığımızın bilmem farkında mıyız? Bu şekilde prim vererek meyilli erkekleri fişekliyoruz. Emin olun bu tip erkekler "erkeler asla aldatmaz"ın reklamı yapılsa buna da kanıp aldatmayacaklardır ;) Saygılar..

gerçek 17.08.2009 18:29:54

toprak sana katılıyorum.çok güzel yazmışsın.hatice sana tavsiyem o kişiden uzak dur.kimsenin huzurunu bozmaya hakkın yok.devam edersen zannetmeki mutlu olursun.birgün sende aynı boynuzları yersin söylim.aldatan erkekler aldatmak istedikleri için aldatırlar.kadınla bir alakası yok.ne olursa olsun kadın ve erkek konuşarak,sabrederek ve sevgiyle birbirlerine bakarlarsa evde huzur olur bunu yapmak iki cinsin elinde birde sorumluluklada alakalı birşey.EVLİ KADINLARIN KOCALARINA GÖZ DİKEN KADINLARIN GÖZLERİ KÖR OLSUN.BYE DENİZ

deniz 14.08.2009 22:48:38

Ben aldatma konusu gündeme geldıgınde, başlıkta oldugu gıbı erkekler neden aldatır dıyerek bır ceşıt kesın yargıdan bahsedılır evet erkekler aldatır, yada aldatabilir,halbuki her aldatan erkek kesınlıkle bır başka hanımla bırılerını aldatmakta, nadıren erkegın hormonları bozuksa belkı erkekle aldatabılır ama dogru olan bır bayanla aldatmak , şimdi hanımların cevap vermesı gereken soru şu bu erkeklerı bıle bıle baştan cıkaran sızden bırı deyılmı onun bu aldatma işindekı rolü nedır?onlar hanımlar bu konuda nekadar masum.

adnan 14.08.2009 22:42:55

yalnızca ve yalnızca kendine güvenmeyen İNSANLAR aldatır.. erkeklere özgü değil...

lisa 14.08.2009 15:00:55

Eğer seviyorsanız onlarca kez sizi aldatsa yine de kopamıyorsunuz..bunun teselliside şu oluyor..her seferinde yine bana dönüyor ya..!kalbinde bir ben varım ya..!

Sema 07.08.2009 18:27:12

aldatmak her bireyin genlerinden gecer,bunu tecrubemden yaziyorum.Bir kadin es olarak sevctigi erkegi sevmese evlenmez ki.Erkek milleti aldatmaya daha meyli iste bu nedenden dolayi eslerini aladatirlar.

rezzan 03.08.2009 15:15:59

Aldatmak bir ahlak problemidir ve zannedildiği gibi cinsellik üzerine kurulu değildir. Eşinin ticaretinde başkasını aldatmasına göz yuman kadın, onun bir gün kendisinide aldatacağını unutmamalıdır.

Murat BAŞ 28.07.2009 22:38:05

Enteresan bir arastirma olark nitelendirriyorum.Aldatmak cok kotu bir sey bunu ancak aldatilanlar bilir,benim mesajim cifler birbirlerini aldatmasinlar;birbirlerini sevsi nler. Bedeniz

bendeniz 28.07.2009 12:36:29

burda olan aldatma şıkları ,hepsi hikaye herşey kişinin beyniyle alakalı.nitekiminde eşleri yapsa boşanma sebebi.eşlerini aldattıkları da erkek değil !!!saçma sapan şeyler işte

28.07.2009 11:43:31

(( insanlar neden kendilerini her erkek aldatır diye şartlandırır ben bunu anlayamıyorum. Aldatmak ne demektir? ben her erkeğin aldattığına inanmıyorum.)) bncede bu yoruma katılıyorum ela haklı. kadınlar öle bi şartlandrmşlarki kendilerini artık ne yapsalarda partnerlerinin mutlu olamayacaığını her erkek gibi kendi partnerininde aldatacağını yada aldattığını düşünür ve bu karamsarlıkla ona ilgi alaka gösteremez sürekli bişeylerden memnuniyetsizdir. bide şunu düşünün kimin kimden ne eksiği var. bayanlar toplayın artık kendinizi birazda kendimizi eşleştirelim. neden aldatıldım ??? düşünün bunu. erkeğini her yönden mutLu eden kadınlar aldatılmaz. bir erkek başka ne isteyebilirki eşiyle mutluysa dışarda ne arayabilir???

ece 28.07.2009 01:13:59

beraber olduğunuz insanı sevmiyorsanız aldatırsınız.. bu kadar basit..

mesut 26.07.2009 14:36:19

aldatma bence kişinin doyumsuzlugunu gösterir önce , aldatan erkekse bayan tam kadınlıgını gösterememiştir. onu dişiliyle kibarlıgıyla etkileyen kadını hiçbir erkek aldatamaz . kıskançlık ve güvende çok önemli erkekten önüne bakan biri olmasını bekleyemezsiniz. ama ölçülü olabilir. sex i herkes biri biriyle bir seklide yapar . ayrılık kadına koyar ne olursa olsun . erkek kıskançlıgı kaldıramaz ama bir müddet sonra unutur . ayrılıklar erkegi cilalatır. kadını ise karartır.

hasan onur 24.07.2009 17:18:47

Asıl sorun bence iki kişinin birbirine davranışıdır.Sevgili ya da eş...Eğer eşler birbirleri ile konuşabiliyorsa birbirlerini aldatmalarına gerek kalmaz. Evliyim ve eşim sürekli ayrı yerlerde. Bazen yurt dışında bazen başka şehirde.Ama ben onunla tlf.da ya da karşılıklı sürekli sohbet eden arzularını isteklerini soran o na arzu ve isteklerimi söyleyen birbirimizin bu taleplerine cevap vermek için her şeyi yapan bir çiftiz. Yani aldatmanın başı bence başkaları değil eşlerin kendileri.Bir kadın ya da erkek eşinde aradığını bulursa başka bi yola gitmeye gerek görmez.Öanemli olan konuşmaktır. Yataktaki sorunlar çoğu eş arasında konuşulmaz. Erkekler genel de istediklerini yapar alabildiği kadarıyla kalır. Arzuları cevapsız kalıyorsa bulacağı yerlere gider. BAYANLAR lafım size. Eşinizden utanmayın ve o na neler istediğini sorun. Ya da siz istediklerinizi anlatın.

23.07.2009 10:30:10

SEVDA ÇOLPAN HANIMA KESİNLİKLE KATILIYORUM... ALDATMAYA SEBEP KESİNLİKLE DİĞER KADINDIR... GÜNÜMÜZDE BUNLARDAN ÇOK VAR YANİ NEFSİ AZGIN KİŞİLER BUNLARIN ARASINDA EVLİ ÇOCUK SAHİBİ OLAN SORUMSUZLAR SORUMSUZ SABIRSIZ ERKEKLER ÖNCE PLATONİK AŞKA YAKALANIYORLAR BU NEDENLE EVDE TAHRİBAT BAŞLIYOR ÇOLUK ÇOCUK EŞ PERİŞAN SEVGİSİZ KALIVERİYORLAR BU YARAYI AÇANSA AYNJ ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR.HİÇ UTANMADAN GÖNLÜ MEMNUN OLACAKYA VE SONUNDA BAŞKALARIYLA FİZİKSEL İLİŞKİDE BAŞLIYOR İŞTE YARA AÇANA BENZEYENLERLE ALLAH HİDAYET ETSİN EVDEKİ EŞİN ÇOCUKLARIN GÜNAHI NEDİR GÜNÜMÜZDE BUNALIM İÇİNDE BİR GENÇLİK ÇOĞUNLUĞU VAR HEP BUNLARIN SONUCUNDA BU MANZARALAR ORTAYA ÇIKIYOR GELECEKTE BENZER SORUNLARI ONLARINDA YAŞAYACAKLARI KESİN. ERKEKLER BİRAZ AKLINI BAŞINA TOPLASIN .

HALİME ÖZDEMİR 22.07.2009 23:48:15

Araştırma sonuçlarına katılıyorum..Erkek tek eşlilikte zorlanır.. erkeğin tek kadınla idare etmesini bekleyen avucunu yalar.. kadınlar olarak herşeye hazırlıklı olmalıyız.. ben bir erkek olsaydım evde beklediğim ilgiyi alakayı, heyecanı bulamazsam bende aldatırdım... kadın akıllı ve politik olmak zorunda maalesef... herşey zorlaştığı gibi evliliği sürdürmek te artık çok zor.. çünkü çevrede olanak çok.. çağımızın sorunu bu alternatif çok.. herşeyde bu böyle.. Şunu da belirteyim kadında aldatır hiç affetmez.. hele cinsel olarak mutsuzsa aldatmak onun için daha kolaydır..

sibelllsss 22.07.2009 18:13:14

ne olursa olsun aldatılmak çok acı bir şey ve asla unutulmayacağına eminim. allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın..

Duygu 22.07.2009 13:17:57

Ela sana katılıyorum.

Didem 21.07.2009 11:50:05

Bazı yorumlara katılıyorum mavişlede düşüncelerimiz aynı, mesela ilk sevgili bilmem ne modası var şimdi, çoğunlukla yalan külahıma anlatsınlar tabi gezerler gezerler pişman oluyorlar.

sevda çolpan 20.07.2009 19:40:07

insanlar neden kendilerini her erkek aldatır diye şartlandırır ben bunu anlayamıyorum. Aldatmak ne demektir? ben her erkeğin aldattığına inanmıyorum.

€LA 20.07.2009 01:00:09

Aldatma olayında artık konuşmuyorum insanlar saf laf anlamıyor çünkü, aldatmayı huy görmüyorlar. birde aldatmanın üstünde neden bu kadar çok duruluyor saçma demekki doğanın kanunu, bazı yorumlara katılıyorum mavişde düşüncelerimiz aynı, mesela ilk sevgili bilmem ne geçsinler bunları çoğunlukla yalan şimdi ilk modası var zaten, tabi gezerler gezerler pişman oluyorlar.

sevda çolpan 19.07.2009 17:49:43

siz bayanlar eğer bekarsanız ve gerçekten sevgi arıyorsanız ilk önce kendinize sadık kalınız.kendinize sadık kalmak,size yapılmamasını istediğiniz şeyi yapmamanız anlamına gelir.ben erkeklerin eşlerini aldatmalarını biraz da karşı cinsin onları kışkırtmasında da görüyorum.bir bayan o adamın birine bağlı olduğunu bile bile cazibe koymaya çalışırsa hatalıdır ve bu durumda olayı ateşe veren kadın olmaktadır,erkeğin de bir takım bedensel ve duygusal zaafları vardır, kadınlar bu durumu kullanmamalıdır.bir çok yorum yapılabilir aldatma konusuyla ilgili. önemli olan insanın vicdanı. severek karın yada kocan yaptığın bi insanın arkasından başka şeyler planlamak ne insanlığa sığar ne de doğru kulluğa.yazık günah.ama ben de bi bayan olarak özeleştiride bulunyorum,kıvılcımı çıkaran her zaman başta kadındır.ne olur hemcinslerime sesleniyorum,kadınlık onursal bi şeydir.bırakın onlar da bizi aldatıyor diye düşünmeyin,sonuçta aldattığı kişiler de sizin hemcinsleriniz.hemcinsleriniz bu düşünceyle hareket ettikleri için sevdiklerinizi ellerinizden çalıyorlar. yoksa siz kısasa kısas ilkesini duymadınız mı?ne düşündeyseniz onu biçersiniz. her şey düşüncede başlar biter.Allah korusun öyle durumlardan.zaman ne kadar da çoklu ilişkilre yol aldıysa da onların da sonu mutluluk değil,hüsran. asıl mutluluk ve huzur,yuvanızdadır,dışarıda değil. erkek arkadaşlarım,asıl mutluluk iki günlüğüne tanıştığınız ve her ihtiyacınıza yanıt veren iki bacak arası ve dolgun göğüsler değildir.asıl mutluluk sizleri kocalığa kabul etmiş ve ne eziyetlerle dünyaya bir parçanızı getiren kadınlarınız,analarınız,bacılarınızdır bilakis.asıl huzur mutluluk varsa bi sıkıntı bunu çözümleyebilmektir.çözümü başka kapılarda aramak doğru değildir.saygılarımla

toprak 19.07.2009 03:37:48

siz bayanlar eğer bekarsanız ve gerçekten sevgi arıyorsanız ilk önce kendinize sadık kalınız.kendinize sadık kalmak,size yapılmamasını istediğiniz şeyi yapmamanız anlamına gelir.ben erkeklerin eşlerini aldatmalarını biraz da karşı cinsin onları kışkırtmasında da görüyorum.bir bayan o adamın birine bağlı olduğunu bile bile cazibe koymaya çalışırsa hatalıdır ve bu durumda olayı ateşe veren kadın olmaktadır,erkeğin de bir takım bedensel ve duygusal zaafları vardır, kadınlar bu durumu kullanmamalıdır.bir çok yorum yapılabilir aldatma konusuyla ilgili. önemli olan insanın vicdanı. severek karın yada kocan yaptığın bi insanın arkasından başka şeyler planlamak ne insanlığa sığar ne de doğru kulluğa.yazık günah.ama ben de bi bayan olarak özeleştiride bulunyorum,kıvılcımı çıkaran her zaman başta kadındır.ne olur hemcinslerime sesleniyorum,kadınlık onursal bi şeydir.bırakın onlar da bizi aldatıyor diye düşünmeyin,sonuçta aldattığı kişiler de sizin hemcinsleriniz.hemcinsleriniz bu düşünceyle hareket ettikleri için sevdiklerinizi ellerinizden çalıyorlar. yoksa siz kısasa kısas ilkesini duymadınız mı?ne düşündeyseniz onu biçersiniz. her şey düşüncede başlar biter.Allah korusun öyle durumlardan.zaman ne kadar da çoklu ilişkilre yol aldıysa da onların da sonu mutluluk değil,hüsran. asıl mutluluk ve huzur,yuvanızdadır,dışarıda değil. erkek arkadaşlarım,asıl mutluluk iki günlüğüne tanıştığınız ve her ihtiyacınıza yanıt veren iki bacak arası ve dolgun göğüsler değildir.asıl mutluluk sizleri kocalığa kabul etmiş ve ne eziyetlerle dünyaya bir parçanızı getiren kadınlarınız,analarınız,bacılarınızdır bilakis.asıl huzur mutluluk varsa bi sıkıntı bunu çözümleyebilmektir.çözümü başka kapılarda aramak doğru değildir.saygılarımla

toprak 19.07.2009 03:36:39

erkek ve kadının yazılımları farklı.ancak nedense bu bir türlü kabullenilmiyor.bayanlar ne yaparsanız yapın aldatılacaksınız.erkekler biraz şanslı.kadınla erkeğin cinsel dürtüleri aynı olmadığından kadın cinsellik olmadanda ilişkiyi devam ettirebilir ancak erkekler için zor.....hergün kuaförde olsanız,fit olsanız başarılı olsanız,kısaca her anlamda süper olsanızda aldatılırsınız.evlilik eşlerin birbirini kandırmasından başka birşey değil.kim dürüst olabilirki....dürüst olursanız evlilik zaten olmaz.herkes birbirini en baştan aldatarak başliyor.sen hayatımda iilksin.yada ilk beraberliğimsin.senden önce kimseyi sevmemişim gibi yalanlar.imza atıldıktan sonra herşey tekdüze.imza aşkı bitirir.yeni aşklara yelken açtırır....gerçekler acıdır.

maviş 18.07.2009 23:38:53

Aldatmak ve aldanmak. Aldatan önce kendini aldatıyor, kendine olan saygısını yitiriyordur bence. Türk toplumunda bu tür yanlışlıkların artmasında ise en büyük görev yine biz kadınlara düşüyor. Eğer biz kadın olarak ikinci yada üçüncü vs. kadın olmayı kabul edebiliyorsak unutmayalım ki; biz başkasına ait olan emanet bir şeyi kullanıyoruz, yani ikinci el olmayı kabul ediyoruz ve bir gün biz de ikinci ve üçüncü el olmaya mahkumuz. Bu aldatan erkeklerin annesi bir tane, kaç babası olmasını hazmeder acaba merak ediyorum? peki o erkekler neden aldatırken bunu düşünmezler? Kendileri sıfır kilometre isterken acaba onlar kaçıncı kilometrededirler? Annesi, bacısı, halası, teyzesi vs. hepsi iffetli namuslu, onurlu, gururlu olsun isterler ama başka kadınları kullanmaktan da hiç çekinmezler. Bu insanların analarına saygısı olsa bunu eşlerine yada sevgililerine yapmazlar. Onları doğuran, büyüten analarına saygıdan yoksun insanlar bunlar. Gelelim o erkekleri yetiştiren analara, bu anaların da kendilerine saygısı yok. Neden derseniz, bu evlatları onlar yetiştiriyor da ondan. Erkek çocukları dışarıda çişini çok rahatlıkla yaparken, kız çocuklarına çok ayıp sakın yapma denir. Ama sonuçta ikiside çocuktur. Erkek aldatırsa elinin kiri, kadın aldatınca fahişe vs. Kullanan erkek, her iki durumda da temizdir, çünkü ona kapısını açan yine kadındır. Erkek fırsat verilmediği sürece zararsızdır. O her şart ve ortamda bunu yapmaya hazırdır. Buna engel olması gereken ise yine kadındır. Biz kadınlar aldanmaya devam ettiği sürece erkekler aldatmaktan hiç bir zaman vazgeçmeyeceklerdir. Kadınlara sesleniyorum buradan, lütfen kendinizi kullandırtmayınız. Eşini aldatanın bir gün sizi aldatma ihtimalinin yüksek olduğunu unutmayınız. Kurulu düzeni kolay kolay yıkmaz erkekler. Ne eşlerini ne sevgililerini kaybetmek istemezler. Bu nedenle aldatırlar zaten. Çoğunda da eşler kazanır çünkü ortada ortak çocuklar vardır genelde. Genç kızlar iffetinizi, namusunuzu koruyun, yol geçen hanı olmak size hiç bir zaman kalıcı bir birliktelik kazandırmaz. Sıfır kilometre her zaman kazanır, harabeye dönmüş yıkık dökük bir eve kimse sahip çıkmaz, müşterisi az olur. Kadınlar her ilişkide bir çok şeyi kaybederler maddi ve manevi. Erkekler ise yollarına kaldıkları yerden devam ederler. Ayaklarının altında yada geride bıraktıklarına aldırış etmeden giderler. Lütfen kendinizi koruyun. Yabancı ellerden, yabancı gözlerden, başkasına ait olmayan size de yar olmaz unutmayın. Her ilişkide ayrı kürtaj yapmak zorunda kalan NERGİS hanıma ithaf olunur..! "Umarım aynı hatalara bir daha düşmezsin..!" KADINLARIN EN BÜYÜK DÜŞMANI YİNE KADINDIR...!!!!

18.07.2009 22:20:02

aslında evlilikllerin adı kalmadı ..erkekler mi aldatıyor hep?..yanlış ..kadınlarda yapıyor bunu ve kadınlar erkekler kusura bakmasın çok daha iyi yapıyorlar rollerini.. aldatan erkeklerin yerinde olsam çocuklarıma dna testi yaptırırdım ..varsa yürekleri... pek çok kadın eşinin aldattığını duyunca aynı şeyi kendisi de yapıyor..böyle böyle ahlak ve toplum çöküyor ..kendine güvenmeyen evlenmesin arkadaş

sami 17.07.2009 10:41:05

Çok güzel yorum yapanlar var. Genelde erkekler kendi açısından, bayanlarda kendi açısından değerlendirmiş. Ben 43 yaşındayım ve eşimi hiç aldatmadım, aldatmayı da düşünmüyorum. Ancak zaman zaman insanın kendi eşinden daha ön plana çıkan kişiler oluyor. (daha güzel, çekici, ince ruhlu...) Genelde iş yerinde yada başka ortamlarda bu kişilerle gerçekleşen sosyal ilişkilerde ortaya çıkan elektrik karşılıklı olup aldatmaya kadar gidebilir diye düşünüyorum. Ancak ben aldatmayı hep yasak elma olarak görüyorum, erkeklerin de yapmaması gerektiğini düşünüyorum. Hiç yapmayan insana çok zor gelir. Mesela ben hiç adam öldürmedim, insanları öldürebilmek benim için çok zor, başka biri için ise çok kolay olabilir. Aldatmayı da bu şekilde görüyorum, benim için çok zor. Başkaları için çok kolay olabilir. Mehmet ÇELİK.

Mehmet 17.07.2009 09:52:12

NEDENSE ERKEKLERİN BU HİÇDE İNANDIRICI OLMAYAN ANKETE HEPSİ KATILMIŞ...YA BEN ANLAMIYORUM BU KONUDA HANİ EŞİTLİK??? ASIL ERKEKLER İŞİNE GELİNCE EŞİTLİK ARAYIP KABULLENİYOLAR..ÜSTELİK HEP BANA DİYOLAR... BEN İLGİYE MUHTACIM ŞUNU YAPSIN BENİ ANLASİN HEM O OLSUN HEM BU OLSUN...OLDU YAA SEN NE KATTIN BU İLİŞKİYE?????HEP BANA HEP BANA.... ALDATAN ERKEK EGOİST- DÜŞÜNCESİZ - TATMİNSİZ VE İRADESİZDİR..AL SANA SONUÇ!!!!!!

GÖKÇE 16.07.2009 23:02:40

Herkes karakterinin elverdiği hareketi yapar bu biiir, ikinci olarak da insan kafasına tokadan fazla şey takarsa, çok stres yaparsa ruhen veya bedenen hasta olur. Aldattıysa boşan veya ayrıl, bile bile boşamayıp ayrılmayıp midesizlik yapma veya yüzüne vurmak için bıt bıt bıt adamn veya kadının beynini kemirme, belli ki onun huyu o bırak öyle kalsın! Zaman çok kötü Allah kolaylık versin hepimize... Yozlaştıkça yozlaştık... Hadi selametle...

Merve 16.07.2009 21:51:46

Çok yerinde bir araştırma.Bu sadece kadınların değil kadın ve erkeklerin ortak sorunu bence..Kadın da aldatır erkekte.. arada ki tek fark kadın, ya erkeğin ilgisizliğinden yada eğer aldatılmışsa (ki genelde aldatılmıştır) intikam için yapar bu işi.Erkekse maymun iştahlılığından.Erkek kendini çok akıllı zannettiği için o kadar basit yollarla aldatmaya çalışır ki kadın bunu hisseder ve yakalanır.Ama biz kadınlar herşeyi ince hesaplar üstüne kurduğumuz için aldatmak istersek eğer erkeğin ruhu bile duymaz..erkek sonuna kadar inkar eder aldattığını, eşinin gözünün içine baka baka yalan söyler,çünkü elindekini kaybetmez istemez.eşine açık giyinme der, ama dısarıda açık giyinen bir bayan gördümü azının suları akar.gözleriyle süzmeyi bile bi marıfet zanneder.Bu erkeklerin doğasın da var malesef...ama dısardan bir zavallı gibi gözüktüğünün farkına bile varmaz..eğer bir insan aldatıyorsa karşısındakine saygısı bitmiş demektir..saygı olmayan bir ilişkinin de ne kadar sağlıklı olacağı malum..bir kere aldatıyorsa zaten sen affettikçe bunu hep yapıcaktır...

mehtap 16.07.2009 16:23:52

arkadaşlar yazılarınızı okudukça şaşırdım kadınlar birbirini suçlarken erkeklerimizde bir halt gibi yaparız demekle yetiniyor.bir evlilik kurumunun ciddiyetini toplumca anlamaya çalışmıyorsunuz eğer sevgiliyken gösterilen saygı sevgi önemsenmek evliykende devam etse bunlar olmaz..evlilik sadakat üstüne kurulmalı ve sadakat olmayınca boşanılmalı ben 19 yıllık evliliğimi evet kumar ve aldatma sonucu yıktım çocuklarımla şimdi çok mutluyum.kadınlarımız öncelikle ayaklarının üstünde durabilmeyi bilinki erkeklere gebe kalmayın erkek saygı sevgi istiyorda kadın istemiyormu örneğin ikimizde çalışıyor ve üniversite mezunuyuz..ben işten eve dönerken alışveriş çocukların sorunları evin temiziği yemek bulaşık çamaşır ütü herşeyi üstlenmişim zavallı erkeğimiz yorgunmuş sters atmak için arkadaşları ile cafeye takılıp gelecekmiş bunasıl bir saygı oluyor kçlemi aldın kadını ben yine sevgi saygı göster göster sırtında taşı eee sonuç evdeki hatun garantisi maddi manevi üstüne arkadaş çevresi çapkın anketteki gibi olunca adam çıtırlara yöneliyor yetmedi evdeki nerdesin birazda sen yüklen sorumluluk deyince vayyyyyy kadınlar sevgi saygı göstermez oldu biz onedenle dışarıya yöneldik ..yok arkadaşlar bu kasorumluluktan kaçma yolları çocuklarının eşinin evinin sorumluluğunu yüklenemiyorsanız evlenmeyin sevgi saygıda beklemeyin...biz kadınlar sizlerin ne cariyeniz ne köleniz ne hizmetçiniziz biz de saygı sevgi önemsenmek güzel sözler vede yardımlaşarak konuşarak hayatı paylaşmaktan yanayız biz sizi hayat arkadaşı görüyorsak lütfen siz cariye köle aramayın hayat arkadaşı arayan çok az vede evliliği götürüyor...erkeklerimiz kafalarını değiştirmedikleri sürecede boşanmalar artar hele kadınlarımız ekenomik özgürlüklerini kazanıp birazda kültürel düzeylerini yükseltirseler erkeklerin kölesi emir eri olmayıp hayatı istedikleri gibi güzelleştrip mutlu kadınlar vede mutlu çocukların sayıları artacaktır..bu konu kısaca bukadar işlenir..sevgilerimle tüm arkadaşlara.

mavi 16.07.2009 15:07:11

nedense herşeyi erkekler istiyor, kadınların sevgiye, ilgiye ihtiyaçları yokmudur? dışarıdaki kadınlara gösterdikleri ilgiyi evindeki kadına gösterseler aldatmak diye birşey olmayacak belkide... eşinin her istediğini yapan, onu seven saygı gösteren bir kadın yinede aldatılıyorsa bu işte bir gariplik vardır... aldattığıda aldatılanda kadındır nihayetinde... kişi eşini aldatmaz, kendi kendini aldatır bence...

beyda 16.07.2009 12:58:10

5 SENELİK BİR EVLİLİĞİM VARDI 4 SENE BOYUNCA EŞİME SADIK KALDIM ARAMIZDA ÇAĞIMIZIN MODASI ŞİDDETLİ GEÇİMSİZLİKTEN DOLAYI 5.SENE SONUNDA BOŞANDIK... EŞİMDE BANA KARŞI İLGİSİZLİĞİN AZALMAYA BAŞLADIĞINI VE BUNDAN RAHATSIZLIĞIMI DİLE GETİRDİM BENİ DIŞARIYA HARAMA TEŞVİK ETMEMESİ KONUSUNDA UYARDIM..O BİLDİĞİNİ OKUMAYA DEVAM ETTİ BENDE DEDİĞİMİ YAPTIM KIZLARA YELKEN AÇTIM.... ŞUNU ANLADIM HAYATTA ISRARCI OLMAYACAKSIN SENİ ANLAMAYANLA ZAMAN HARCAMAYAKSIN EŞİMLE 5 SENEM GEÇTİ AMA SEVGİLİMLE GEÇEN 1 SENEM ÖMRÜME 10 SENE EKLEDİ YEMİN EDERİM...ŞUNU DA BELİRTİM EŞİM ÇOK GÜZELDİ SEVGİLİM İDARE EDER SONUÇMU KARIM 35 YAŞINDAYDI SEVGİLİM 29 YAŞINDA DİYECEĞİM O Kİ ÇITA GİDEREK DÜŞÜYOR.ŞAHSİ DÜŞÜNCEM ODUR Kİ BAYANLARIN İŞİ BİRAZ ZOR .ÇABA HARCAYACAKLAR SAHİP ÇIKACAKLAR MUTLU OLACAK VE OLDURACAKLAR Kİ ERKEKLER ALDATMASIN..

KEMAL OKAN 15.07.2009 15:26:51

kahrolsun aldatanlar kahrolsun!!!

15.07.2009 13:42:08

aldatldım ....cok canım yanıyor.nefes alamıyorum.

asuman 15.07.2009 03:09:24

2 aydır evili biriyle beraberim ilk başladığımızda bilmiyordum sonra itiraf etti terkettim sonra yalvardı bileştik sonra olmuyor dedik ayrıldık sonra yine yalvardı bileştik olmadı ayrılamadık aşığız birbirimize doyamıyoruz. napıcaz bilmiyorum.onsuz bir an düşünemiyorum o da öyle

hatice esen 14.07.2009 20:43:23

benim dikkatimi çekende yorumların çok büyük bir kısmını aynı zamanda destansı anlatımı bayanlardan gelmiş :)

ilker 14.07.2009 08:38:15

bu durumda eşim beni kesinlikle aldatıyor!... demeye lüzum yok. onun beni aldattığının zaten farkındayım. farkında olmayacak bir kadın ya kendi de aldatıyordur ya da gerçekten daha önemli bir sorunu vardır. bence. adam ilgisiz, sana ayıracak zamanı yok, zamanla yatak oda sıcak gelir ve salonda uyumaya başlar, her akşam yaklaşık aynı saatlerde bir mesaj alır, erkenden koltuk üstünde uyuya kalır ve sonra gece kendini dışarı atar. sabah ezanında döner, duşunu alır ve ben evden çıkana dek gene uyur. ne güzel memleket di mi. sonrada beni anlamıyorsun diye şikayet eder. hastalandığının, ağrının oldugunun, yorgunlugunun farkına bile varmaz. bugün akşama kadar üzerimde hangi giysi vardı bilmez. çünkü sabah zaten görmez, akşam geç gelir, erken uyur vs.... yüzümde kocaman bir yarayla dolaşsam fark etmez çünkü yüzüme bakmaz. sorsan ben seni seviyorum. aldatmıyorum der vs... ya karşısındakini geri zekalı zanneder ya da kendini karda yürür izini belli etmez gibi adleder. onun ayakkabısını çıkarışından anlarım desem mübalağa zannetmeyin. gerçekten anlarım. ama o, ona gösterdiğim müsamahanın nedenini bir türlü anlayamaz. bir gün aniden kapıyı çekip gittiğimde yine düşünüp anlayacagını sanmıyorum. ama en azından müsamahanında bir yere kadar olduğunu anlayacak zekası vardır mutlaka. değil mi?????

Figen 13.07.2009 21:46:23

ERKEKLER ASLA ALDATMAK İSTEMEZ , GERÇEKTEN ONU BUNA İTEN SEBEPLER VARDIR VE GENELDE BU SEBEP , KARŞI CİNSTİR ( EŞİ YADA İKİNCİ KADIN ) .

g.kemal 13.07.2009 18:27:46

bu araştırma ne kadar doğru olsada, bence araştırmanın üzerinde çalışılan kişiler gerçek değil, gerçek duygularını söylemiyorlar.

dilekkk 11.07.2009 17:34:14

Aldatayor denilen erkekler bunu bir kadınla yapıyor. O kadınların hepsi bekarmı acaba ?

vecdi 11.07.2009 17:10:09

erkeklere tek bir sorum var.... siz yapınca çapkınlık oluyorda neden kadın yapınca o... oluyor. nasılkı bız erkekgin namusuysak erkekte bizim namusumuz birazda bunu düsünerek davransanız dürüst olsanız eşlerinize karşı ne kaybedersiniz????

esra 10.07.2009 23:03:34

Valla bilen bilir...Bence aldatmak (biraz ağır kaçıyor gibi ama)biz çapkınlık diyelim erkek için en iyi afrodizyaktır...kim ne yorum yaparsa yapsın asıl konu başlığı bu olmalıydı .

aslan 09.07.2009 22:40:45

ben bu araştırmanın doğruluğuna inanıyorum,gerek toplum yapısı gerekse yazısız hukukumuz bizlerin çok fazla birliktelik yaşamasına müsaade etmiyor.oysa ki çok insan tanımak; evlilikten önce yapılması gereken bir tutumdur.ancak bizler,yaşımız erkenken evde kalmamak;yaşım biraz geçince elimizdekini kaçırmamak adına evlenmeye kalkıyoruz.İyice düşünülmeden yapılan bu evlilikler,bir süre sonra yoldan çıkıyor sanırım.Sadece erkekler için deil (eminimki hem cinslerimde bu konuda yeterli sayıdadır,çünkü aldatan erkeklerin bir kısmı da evli bayanlarla beraber oluyor.)kadınlarda da kendisiyle daha ilgili,uyumlu bir insan çıktığında bu tür olaylar olabiliyor.ancak her şeyden önce insanız,ve egolarımızın esiri oluyoruz.birinin cepte olması diğerini illa ki onlar için cazip kılıyor.Bence affedilmemesi gereken de bir durum!!

princess 09.07.2009 20:43:35

araştırmanın geçerliliğini bilemiyorum ama aldatan erkekler genelde mükemmel aile babası çocuklarına tapan kişiler gibi görünür.araştırmanın aksine gayet mutlulardır.ve dışarıdaki kadından aldıkları pozitif enerjiyi evde karısı ve çocuklarına aktarırlar.genelde 20li yaşlarda evlenmiş ve 30larında mutlaka ve mutlaka başkasına aşık olmuş tiplerdir...

rüya_ 09.07.2009 17:42:34

Araştırmanız başarılı. Aynı zamanda sonuçlar gayet gerçekçi. Ben evli değilim ama ileri zamanlarda evlenmeyi düşünen biriyim. Evleneceğim bayandan karakter olarak sürekli saygı, sevgi ve ilgi isteyen biriyim. Eğer bu durum gerçekleşmezse ilişki sıkıntılı bir hâl alır ve bende tabiri caiz ise ' ADATAN' erkekler arasında yerimi alırım. Ayrıca atlamadan edemiyorum, aldatan kişiler sadece erkekler değil. Çevremde bir çok bayan bunu yapıyor. İftira demeyin kendileri söylüyor. Çok da mutlular.... :)))

Aziz 09.07.2009 12:32:03

Alp kuşçu dilerim bu yazımı okur ve cevap verirsiniz.Neden türk kızıyla beraber olamıyorsunuz acaba çok merak ettim.Yabancı kızlarda türk kızlarından farklı olan nedir?Aldatmada sadece erkeklere özgü değildir öyle bilinsede.Çünki bayanlar erkekler gibi ben eşimi aldattım diye gerine gerine ortalıkta gezinemiyor namusundan olur tek fark bu.Ve yine kendi görüşüm evlilikten sonra çoğu insanın hayat mücadelesi başlıyor duygular ölüyor heycanını kaybediyor 3cü şahıstada o kaybedilmişlikler aranıyor bunu her kişi için genelleyemeyiz tabi çünkü bunu rezil bi şekildede yapanlar muhakkak vardır yüzdelemeyiz tasvip ettiğim bi konuda değil Aldatma,Aldatılma fakat bu hayat olmaz olmaz yoktur..

mawi 09.07.2009 01:05:41

Sadece erkekler hak gibi görüyor.Hiç biri sanmıyorum ki eşim yada partnerim ne ister ne bekler diye düşünsün.Onlar için varsa yoksa kendileri kendi istekleri kendi beklentileri.Kendi iyise onlara göre herkes iyidir.ben çözemedim hiç bir zaman artıkda uğraşmıyorum.Eşimide hiç ama hiç bir zaman sıkmadım.Ama bir gün de merak edip benim duygularıma önem verdimi bilmiyorum açıkcası.Erkekler düz mantık düşiündükleri için hayat ya siyah yada beyazdır.Ama biz kadınlar duygusal olduğumuz için hayata pembe mavi bakabiliyoruz.Keşke erkeklerde hayata renkli bakmayı bilseler.

arzu 08.07.2009 22:22:40

Ayşegül yani bize diyorsan, çıktım ciddi değil, normal yaşıyan biriyim düşüncelerimi söylüyorum. kadınlarında ilgisi var sevgililk olayı çünkü, mesela benden sevgili bul lafı çıkmayacak çünkü çoğunlukla öylesine sevgililik.

sevda çolpan 08.07.2009 17:10:32

bence bayanlar erkeklere istediği ilgiyi gösterecek kapasiitede canlılardır.bana görede erkekler bayanlar kadar istenen ilgiye karşılık veremezler.ilk öncelikle kadın eşini anlamalı,ne istediğini bilmeli.hem ruhen hem bedenen yanında olmalı.gerektiği yerde anne ,gerektiği yerde hayat arkadaşı gerektiği yerdede sevgili olmalı.eğer bir erkek saygı gösterip seviyorsa gerisi kolay.tek yapılması gereken nerde nasıl ilgi göstereceğini bilmektir ve kaba bir tabir olucak ama erkeğine kendini iyi pazarlayabilmelidir.

aslı 08.07.2009 14:55:33

erkekler aldatır çünkü her zaman beklenti içindedirler.hep ilgi onların üzerinde olsun,hep takdir edilsinler,isterlerki eşleri o günkü ruh hallerine göre eş yada anne oluversinler yada ateşli bir sevgili oluversinler.sadece isterler o kadar. peki hangi erkek eşini bu istediklerinin tamamını verebiliyolar.dışarda beni temsil edebilsin.evde uysal kedi olsun.çocuklarla ilgilensin aman bana iş çıkarmasın ben zaten para kazancam diye canım çıkıyor.sadece para kazanmakla her şey halloluyormuş gibi.ve daha bi sürü şey.başkalarının hatası onun ayıbını örtmez herkes kendinden sorumludur.aldatmak yerine boşansında görelim cesaretini beylerin.yapamazlar çünkü sevgiliye karşı sorumluluk almazlar.sorumluluğun başladığı yerde onların aşkı biter...

arda 08.07.2009 12:54:05

her ne sebeple olursa olsun ben afetmem ve hiç bir bayanda afetmesin sonradan pişman gibi görünselerde erkek zihniyeti bir şeyi bir defa yapmışsa devamıda gelir bir daha olmaz diye bir şey yoktur.Kendileri aradıkları elinde olsada,eşi nin ilgisi sonsuz olsada elindekinin değerini bilmeden eşine en büyük haksızlığı yaptığının farkına varmadan aldatırlar.Bu kendilerine güven tazelemek mi yoksa farklı heycanlarmı yaratmak bunu biz anlıyamayız.Ama bilmeli ki ben aldatırsam kurduğum yuva yada hayat artık olmayacak.Bana sevgi saygı gösteren eşim olamyacak.Zaten bunları bilecek kadar akılları olsa yapmazlar.

aaynur 08.07.2009 11:51:12

aldatmanın cinsiyeti olmaz ama evlilik insanoğluna göre diğil.erkek sıkılıp bunalıp heyecan arıyorsa kadında aynı şeyleri hissedemezmi?ha örf ve adetlerimize göre kadın yapamazmı ?OZAMAN TÜM TÜRK ERKEKLERİNE BİR TEK SÖZÜM VAR...KADINLARINIZA SAHİP ÇIKIN..Bu bacınız kızınız anneniz olabilir..Her erkek kendi kadınına sahip çıksın öncelikle sonra çıksın ortaya ÖRF ADETE ters mers...ne verirsen onu alırsın yok öyle bol keseden atıp tutması...

sebepsiz 08.07.2009 10:46:33

bence yazı gayet mantıklı. yıllardır tartışılan ve bir arpa boyu yol alınamayan bir konudur aldatma, aldatılma. kadın mazlumdur, yazıktır.... erkekse boyu devrilesicedir, Allah onu kahretsindir.... hele aldatan kadınsa; namuzsuzdur ve daha bir çok şey. tüm suç kadındadır zaten. sonuçta erkek aldatırkende başka bi kadın gerekir.... ve sonunda günah keçisi bulunur. 2. kadın!!! bu yazı kadınların durumundan değil, aldatan erkeklere sorulan sorular ve onun cevapları. sanırım önce bi bu konuda hem fikir olmak lazım. yani hemen bi beddua okuma modundan çıkmak lazım. okur yorumları bu yönde daha çok.... sanırım yaraya parmak basıldığı için.... ayrıca yazı çok ilginç tespitlerde de bulunmuş durumda. ben bunu yurtdışındaki erkekler için durum bu ama türkiyede farklı diye bakmadım. yazıda bahsedilen konuların bi çoğu ülkemiz içinde geçerli bence. kabul edilebilir bir durumdur demiyorum. ancak sorunu ve kaynaklarını bilip tespit edilen konularda daha dikkatli olmak lazım sanki. iletişimsizlik!!! bence sorunun asıl kaynağı bu. erkek, erkek gibi görünmek zorunda olduğundan ülkemizde de sevgi ve ilgi ihtiyacından bahsetmez pek, hatta hissettiremezde....erkekliğine yediremez!!! kadın bahsedilmeyen bi şeyi müneccim olmadığından bilemez pek, hatta konduramaz da böyle bir şeyi eşine... ve uçurum artar!!!! iletişmek gerek!!!!

Ayşegül 08.07.2009 08:09:25

kadın her zaman erkeğe istediğini istediği gibi veremez. Erkeğin aldatmasına yarayan bayan, ve erkeğinde aldatmaya imkanı olduğu için bu konu tartışılmaz bence esas sorun aldatmaya yönelik yaşanan sorunların sebebi Türkiye şartları, ekonomik durumlara bağlı sorunlar insanların farklı şeyler istemesi.

Gökhan 08.07.2009 08:03:28

Yapilan arastirmalarin ve sonuclarinin yuksek oranda dogru oldugu kanisindayim. Ama soz konusu Turkiye ve turk erkegi olunca bence sonuclar boyle cikmaz. Cunku geleneklerimiz dogrultusunda turk insanlari evlenme zamanim geldi deyip ya da aile baskisiyla evleniyor ve genelde es alinmiyor "anne adayi" aliniyor. Aslinda hanim hanimcik deyip sectikleri esleri gercekten hanim hanimcik ama atladiklari bir sey var bence. Es secerken evimin kadini, cocuklarimin annesi olacak kadin yani "annem gibi kadin" yerine hem ruhen hem de bedenen anlasabildigi bir es secse aldatma daha az olur. Cunku annesi gibi es secerken aslinda bilinc altinda "yemegini, utusunu kisaca temizligini yapan" kadin seciyor. Bir sure sonra ruhen ac kalmislik rahatsiz etmeye basliyor ve sonuc ALMATMA olarak gundeme geliyor. Oysa ruh esini ve ya %50 uzerinde her konuda anlasabildigi ve her seyi beraber yapabilecegi esini bulsa belki de aldatma soz konusu olmayacak. Ama bence asil onemli olan ise SAYGI. Karsilikli saygi sevgiden de daha onemli ve sorumluluk bilincinin yaraticisidir. Kendine saygisi olan karsisindakine de saygi duyar ve kendine yapilmasini istemedigi bir seyi karsisindakine de yapmaz. Aldatan bir gun aldatilmayi hak edendir. Saygilar...

nisha 07.07.2009 23:56:58

32 yaşındayım ve bir erkek olarak hiçbir zaman aldatmadım. Kendim gibi aldatmayan sadece bir erkek tanıdım hayatımda. İnsanın aradığı elinde olduğu sürece gözü dışarıda olmaz. Kadın için de bunun geçerli olduğuna inanıyorum. Türk toplumunda erkeğin aldatması normal karşılanıyor. Bunu da kabaca bastırılmış isteklerin ve doya doya yaşanamamış gençliğin ve cinselliğin bir sonucu olarak algılıyorum. Bu arada bir Türk kızıyla beraber olabileceğimi hiç düşünemiyorum. Zira, Türk kadını da Türk erkeğinin yarattığı durumun gerektirdiği bir profil çiziyor ve hiç de bana göre değil...

Alp Kuşçu 07.07.2009 22:42:10

insanoğlu yaradılışı gereği kadın veya erkek olsun tek eşli yaşıyamaz...herkes kendine bi sorsun bakalım..mutlaka düşünsel anlamda bile olsa eşlerini sevgililerini aldatmışlardır...burada boşuna bilimsel açıklamalar çözümlemeler yapmaya çalışmayın...erkekler bayanlar sizin yaradılışınız bu...çevre mahalle baskısı olmasa neler neler yapar millet...örnek...anadoluda çevre örf adet baskısı altında yaşayan insanlar büyük şehirlerde ne oldum delisi olur...çünkü özgürdür çünki kimse tanımıyodur..ilk başta o na tuhaf gelen herşey zamanla yaşam biçimi halini alır...yaradılışınız bu sizin beyninizi yormayın boşuna..tek eşlilik insana göre değil...

hakan engin 06.07.2009 13:55:19

cihangir_c@ 01.07.2009 08:28:31 isimli arkadasima katiliyorum bir erkek olarak iyiki bir turk kadını (pardon bir turk kezbanı demeliydim) evli degilim. evli bir erkek olarak hayat arkadasimdan ilk bekledigim sey once saygi sonra ilgi dir beni sevdigini soylemesini degil gostermesini isterim . dogal olarak bir kadın olan esimde benden bunu ister. ben bunu eksiltirsem onunda eksiltme hakkı vardır hersey karsılıklıdır. ama yapılan kadın yorumlarına baktıgımda butun herkes ortaklasa bir birlik kurmus gibi vurun abalıya diyorlar. yok benim kocam yaparsa sunu yaparım bunu yaparım. hayal gucu fakiri buraya yorum yazmıs kezbanların hepsine bir tek sey soylemek istiyorum ; tamam ulkemizde egitim kolay bulunan bir sey degil ama kendinizi bari siz egitin herseyi devletten beklemeyin. yapılan bir arastırmanın anafikrini bile anlayamayacak kadar kezbansınız. inanın burada polemige bile girmek istemiyorum. cunku arastirma yurt dısında yapılmıs aldatan erkekler turk degil aldatılan kadınlar turk degil. Bu arastirma turk olmayan erkeklerin beklentilerinin medeniyet ve teknoloji ile ne kadar degistigi de gozler onunde. bu arastimranin altıncı sayfasını bir kere okuyup da gelecekde aldatılacakmıyım endisesi tasımayacak bir tana turk kezbanı ile tanısmadım. acınası yaratıklar sizi........

yavuz akay 04.07.2009 19:06:30

bence aldatma iki türlüdür. eğer sevgilim gidip başka bir kıza aşık olursa ama ona dokunmamış olsa bile beni manevi oalrak aldatıyor demektir. bence bu şekilde aldatmak daha kötüdür ve ilişkiyi kökünden koparan birşeydir. diğerini affedebilirim, tabikide unutamatacağım bir şey olacaktır ve beni üzecektir ama hersey cinsellik değildir, öyle değil mi?

dünya 02.07.2009 21:11:05

Uğura katılıyorum karısıyla geçinemedi diye aldatmanın ne ilgisi var bende diyorum, hep mana buluyorlar, çapkınlık huyu olmayanlar aldatmaz.

sevda çolpan 01.07.2009 12:57:34

aldatan adam eğer çocugu varsa onun kadar şerefsiz adam yoktur dunyada veya çocuğu yoksa dakarısı onu deli gibi severse ona güvenirse genede aldatan adam kadar şerefsiz yoktur............ ben oyle düşünüyom size kalmış artık

mahsum 01.07.2009 12:29:22

aldatmanın bahanesi olmaz. asla affedilmez. giden güven geri gelmez. içindeki öfke hiç bitmez. sadece çocuklar varsa eğer duruma alışırsın ve yapılan şerefsizliği kendine değil karşı tarafın şerefsizliğine bağlamaya çalışırsın. aldatan erkek zaten şerefsiz de ya karşıdaki kadın . hemcinsine nasıl böyle bişiy yapıyor, bir kadının duygularını kadın gözüyle nasıl anlamıyor . Umarım evli erkeklerle birlikte olan kadınlar birgün evlendiklerinde aynı şeyleri kendileri de yaşarlar.

ne fark eder 01.07.2009 11:52:08

aldatmanın kadıonı erkeği olmadığını düşünüyorum ..sebebi ne olursa olsun asla yapılan seyin telafisi olamaz ...aldatıldıktan sonra hiçbişey eskisi gibi olmaz ....affedilseniz bile aslında hiçbi zaman affedilmediğinizi bilin .. bir kişi sizden vazgeçti diye karalar bağlamanın isyan etmenin öldürme hırsı bürümenin ne faydası var ..elbette beraberliği sürdürmeyin ondan öncede yasadığınızı düşünün ve hayata devam edin ... evet inalımaz onur incitici bir durum ama incinen onur sizin değil aldatan kişininki bunu unutmayın .... herkeze gerçek bir sevgi diliyorum ....çünkü o zeytinyağ gibidir hiçbir zaman dibe batmaz ...

nuray 01.07.2009 10:34:12

arkadaşlar dikkat ederseniz yazının içeriğinde sadece erkeğin bir takım duygu eksikliğinden aldatbileceği ve haklı olabileciğe savunuluyor gibi geldi bana neden erkeğin eksilği evdeki kadının hiçmi sevgiye ilgiye ihtayacı yok neden kadınlar sanki herşeyi fazlasıyla yaşıyormuş gibi düşünülüyor bir ödül olarak aldatan kocanıza daha fazla ilgi göstermeniz bekleniliyor ama öylede oluyor şuda bir gerçek kadınlar asla affetmez affeder gibi görünür ama affetmez .

semahat 01.07.2009 09:58:02

erkek kadın farketmez eğer eşini aldatma gibi bir zorunluluğu yoktur.nedeni de her ne olursa olsun affedilmemelidir.

zeynep 01.07.2009 09:19:25

bayanlar ne yaparsanız yapın bu erkeklere faydalı olamazsınız bence onların ruhunda var iltifat ve ilgi aldatmamak için ileri sürdükleri bahaneleri bunları yapan kadınlar var hatta fazlasını yapıorlar ama aldatan aldatıor yine tek sorun nefislerine hakim olamamaları

didem guveb 01.07.2009 08:50:30

Altttaki BAYAN Yorumlarına bakın erkeklerin neden aldattığını anlarsınız.Biraz daha olgunluk sevecenlik ve sıcaklık bekleyen erkekleri anlamaya çalışmak yerine.Koy ver gitsin sanki erkeklerde size katlanacaktı.pARTNERİNİZİ SEVİN VE ANLAMAYA ÇALIŞIN,DEĞİŞİN YAŞAYIN.Allah kadınlardan korusun.Aminn

cihangir_c@ 01.07.2009 08:28:31

bence aldatma konusunda evliliğinde mutlu olup olmamasının bir ilgisi yok . evlilikdeki mutsuzluk ayrı bi mesele . bence kadın ve erkek birbirinden hoşlanmışsa onları kimse tutamaz ne evlilik nede başka bişey . belki kültür yapısı ve evlilikdeki huzursuzluk kendisini masum hissetmesine yardımcı olabilir. bu tür bahanelerin aldatma ile ilgisi olduğunu zannetmiyorum. bence kadın ve erkek her iletişiminde birbirini ister istemez çekiyor doğamızda var . bence kültür yapısı ve görüşleri aldatmaya karşı olan birisi kendisini zaptetmeye çalışır , geri kalanı aldatır.

uğur 01.07.2009 05:15:06

ne olursa olsun, ister affedin ister etmeyin içinizde öyle bir yara kalıyor ki tedavisi mümkün değil; erkekler ya da kadınlar aldatmaya eğilimli bile olsa ne olur karşı taraf kaçmayı denesin; unutmamak gerekir ki herkesin başına gelebilir; evet eşim aldattı, affetmek mi bilmiyorum ama pişmanlığı sonrası hala beraberiz ama şu var ki hakkımı asla helal etmeyeceğim; belki böylesi doğru gelmeyebilir çoğu kimseye ama hiç bir insanın başka bir insana böylesine bir acıyı yaşatma hakkı yok diye düşünüyorum

zeynep 01.07.2009 01:22:47

ne muhabeti bu allah aşkına aldatan erkek uzerıne yapılan bu muhabetler neyın nesı bı dusnun yahu bu erkek kımınle aldatıyor %99 zu kadın deyılmı ee bu hanımlar neyı kimi aldatıyor,söylermısınız erkeklerın bırlıkte oldugu hanımlar o sırada kımlerı aldatıyor. bıde boyle baksanız,yok ıllede erkekler aldatıyor, dogru hepsı elıne yuzune bulaştırdıgından adı cıkmış ,töbe töbe sankı hayaletlerle aldatıyorlar, sonucta bu aldatma işi bir erkek bırı dişi varmı bunun başka izahı, bilmem ne deyılse.

ADOSEFA 30.06.2009 23:13:26

ne yaparsanız yapın yine aldatır ve ben aldatıldığımı öğrenirsem evliysem boşarım,berabersem bende aldatırım bu hissi yaşar oda,sonra ayrılırım,asla aldattığını öğrendiğimde ayrılmam bütün acıyı ve ezilmişliği alıp gitmem aynısı yaşatır öyle giderim kimse vazgeçilmez değildir..

melek 30.06.2009 22:48:51

Aldatmak eskiden kadının korkulu rüyasıiken şimdi erkeğinde oldu.Evlikleri 5 seneyi dolduran çiftleri bir inceleyin her şeyi yaşamış bitirmişler evlikte heyecan kalmamış. Her kes kendi köşesinde kendi iç dünyasında yaşıyor birde daha uzun süren evliliklerde bu durum kangren halini alıyor çocuklar falan derken bakıyorsunuzki hayat geçip gidiyor genelde erkek buna bir dur demek istiyor bazen duygusal açıdan olaya bakıp aşık oluyor yada sex için sadece bir kadınla berber oluyor ve kadında aynı durumda modernleşen hayatın getirdiği bir rahatlamaktanmıdır nedir bu aldatma alıp başını gidiyor. Bence kimse masum değil kimse açık yüreklilikle çıkıp mutsuzum demiyor yalancı bir hayatı yaşıyorlar sadece

meral 30.06.2009 22:01:45

insanlara kolay anlaşılmayan psikolojik olguları mükemmel anlatıyorsunuz. ricam biraz freudun teorilerini herkesin anlayabileceği bir biçimde anlatmanız ve herkesin okuması ben bunu çok istiyorum saygılarımla mert california u.s

mert 30.06.2009 20:07:39

Erkekler neden aldatır bence gereksiz bir araştırma. Bunun kadını erkeği yok! İnsanoğlu her an her zaman aldatabilir nedeni ise hayvan ırkından olması. Medeniyet insanoğluna göre değil, sadece medeniyet dediğiniz tanım evliliği dünyaya getirmiş ve insanlar medeniyiz diyorlar. Tek eşlilik ne kadın nede erkek için hayal çünkü aldatma dediğin sadece bedenen değil düşünce ve hayallede olur. Erkekler aptaldır izlerini belli eder kadınlar ise erkekler kadar cesur değildir. Tüm olay bundan ibaret....Özetleyecek olursak aldatmanın nedeni insanoğlunun genlerinde saklı!!! Çünkü doğanın bir parçasıyız....

korhan 30.06.2009 19:56:34

Aldatmak özellikle erkekler açısından küçüklükten beri tatmin edilememiş, sevgisizlik ve ilgisizlik tramvalarının belli bir yaştan sonra ortaya çıkması hali gibidir diye düşünüyorum. Aldatmak seksmidir yoksa duygusal ilişkimidir bu tamamen bir sarmaldan öteye gidemez. Yanlı olmak istemem ama özellikle erkekler çok baskı ve sevgisizlikten çok daha kolay bunalabiliyorlar.Zaman zaman onları serbest bırakıp ne kadar boşlukları var görmek lazım ve ilerleyen yaşantıda bu boşlukları balkasının doldurmasına izin vermeden kontrolü ele almak gerekir. Şununda bir gerçek oldupu kesşn bence, kadınlar cinsel tatminsizlik sebebiyle erkeklere göre daha fazla aldatıyorlar. Saygılar

YUKİ 30.06.2009 18:45:44

bence sebep ne olursa olsun böyle br sey kesnlikle affedlmz ewlilk oyun dgldir bnm basma gelse herhalde öldürüm

ezgii 30.06.2009 17:41:19

seren hanım harika yazmış aynen katılıyorum :)

elisa 30.06.2009 17:32:41

SEREN HANIM MERHABA, MESAJINIZI ÇOK FAZLA TARAFLI BULDUM. UNUTMAYINKİ YAPILAN ARAŞTIRMALARA GÖRE KADINLAR ERKEKLERDEN DAHA FAZLA ALDATIYOR VE BUNUN NE YAZIKKİ ÇOK AZ KISMI İNTİKAM İÇİN... SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ ALDATAN KADIN İLGİ GÖREMEDİĞİ İÇİN ALDATIYOR YALNIZ SİZİN YANILDIĞINIZ NOKTA ERKEKLERDE AYNI SEBEPLERDEN DOLAYI ALDATIYOR. ALDATMAYI EGO TATMİNİ GİBİ BASİT BİR SEBEBE BAĞLAMAK EVLİLİK HAYATINI BİLMEDİĞİNİZİ GÖSTERİYOR. EGO TATMİNİ OLSA OLSA KİŞİLİĞİ OTURMAMIŞ %1-2 GİBİ BİR KISIMA AİT OLABİLİR ANCAK. ALDATMAK SADECE ERKEKLER İÇİN DEĞİL KADINLAR İÇİNDE SOSYAL SEBEPLERDEN KAYNAKLANIR ÇOĞUNLUKLA. UNUTMAYINKİ ALDATMAK TÜM HERKES İÇİN GEÇERLİDİR VE HER OLAY KENDİ İÇİNDE DEĞERLENDİRİLMELİDİR. BU HABERDEKİ ÇALIŞMA ERKEKLERİN ALDATMALARININ ALTINDA YATAN DUYGUSAL SEBEPLERİ GÖZLER ÖNÜNE SERMEK İSTEMİŞ. KEŞKE EVLENMEK GİBİ BOŞANMAKTA KOLAY OLSA AMA NE YAZIKKİ BOŞANMAK O KADAR KOLAY DEĞİL HELE BİRDE ARADA ÇOCUKLAR VARSA!!! OZAMAN DÜŞÜNSENİZE (KADIN YADA ERKEK FARKETMEZ) KARŞINIZDA SİZE İLGİ GÖSTERMEYEN CİNSEL OLARAK SİZİNLE BİRŞEYLER PAYLAŞMAYAN BİR İNSANLA BİRARADA YAŞAMAK ZORUNDA KALDIĞINIZI. HEM İŞ HAYATININ STRESİ HEMDE EVDEKİ YALNIZLIK... BÖYLE DURUMLARDA "İNSANIN" BAŞKA YERLERE YÖNELMESİ NORMALDİR. TABİ GÜZEL BİRŞEY DEĞİLDİR. İŞTE BU YÜZDEN ALDATILMAK İSTEMİYORSA BİR İNSAN EMPATİ KURMAYI BİLMEK ZORUNDA. HEM ERKEK HEM KADIN EŞİNE ÖMÜR BOYU SAYGILI OLMAK ZORUNDA VE ONUN İHTİYAÇLARINI BİLMEK ZORUNDA.

DOĞAN 30.06.2009 17:29:11

Çok basit çapkınlık huy, kadınlarda birbirlerine kızmaya devam etsin bazende yana çıkıyorlar karısı yüzünden, sevgilisi yüzünden, karısıda bizden, sevgiliside bizden gibi bıktık yani , karısını benle aldatıyor diye kendilerinin aldatılmayacaklarını sandıkları içinde çıkıyorlar, çoğunlukla evliliğini bilerek.

sevda çolpan 30.06.2009 17:24:12

Bence aldatmak erkeklere özel ve lüks sandıkları için yaptıkları ve yapabilecekleri en en en ne kadar en diyebileceğim kötü şey varsa odur.Bu durumda aslında gerçekten kendilerini aldatmış oluyorlar çünkü yok efendim tek gecelik yok çift gecelik yok çevresindekiler yapıyor da kendisi neden yapmıyormuş gibi bahaneler sadece boş laf. Ha derseniz ki eğer kadın neden aldatır kadın 1. olarak intikam için 2. olarak eşinde aradığı ilgi ve sevgiyi bulamadığında ama bence iki cinsin de aldatması yanlış bana göre aldatmanın gerçekten bir bahanesi veya mantıklı bir sebebi asla olamaz. Erkekler özellikle aldatırlar ki kendilerini asıl o zaman erkek hissederler. Bu da dediğim gibi kendilerinin böyle bir hakları varmış gibi bu hakkı kullanmak istediklerinden dolayı. Eğer erkeklik bu ise tüm erkekler adına çok üzgünüm iyi ki erkek değilmişim diyorum kendi kendime ki ben erkek bile olsaydım böyle bir adiliği yapana kadar eşimi boşardım sonra ne halt edeceksem ederdim. Ya da başka bir alternaf bulurdum eğer ki boşayamacağım gibi bir durum karşısında en azından aldattığımı bir sır gibi kendimden başka hiç kimsenin bilmesini istemezdim e bu durumda da zaten aldatmanın anlamı kalmıyor değil mi beyler demek ki neymiş al dat ma ya cak sı nız. Ha illa da yaparım derseniz sonuçlarına da katlanırsınız düşünsenize size bir daha asla güvenmeyecek Allah deseniz eyvallah demeyecek bir kadınla hayat sürmek zorunda da kalırsınız ya da daha da kötüsü sizden ilk fırsatta intikam almaya çalışacak ve bunu elbet birgün mutlaka yapacak ve sizin ruhunuz bile duymayacak kadar ustalıkla yapacak bir kadınla yani eşinizle bir hayatı ne kadar veya nasıl sürdüreceksiniz. Yazık size gerçekten sizlere bazen çok acıyorum. Çünkü kazdığınız kuyuya düştüğünüzü bile göremiyorusunuz üstelik te bunun hiçbir getirisi olmadığı halde nasıl böyle bir ahmaklığa düşüyor insanlar bir türlü anlayamıyorum. Bu yorum biraz sert geldi galiba ama tecrübe konuşuyor dersem biraz olsun anlayabilirsiniz sanırım. Adam olun adam tabi bu lafım eşlerini aldatmayanlara değil. Aslında aldatmanın da özünde adam olmak var adam gibi adam bu ister kadın ister erkek olsun insan evladı olan gerçekten azbuçuk karakter sahibi kişiler böyle birşey kesinlikle yapmazlar yani iş insan olmaktan geçiyor aldatılan bir insanın ne hissettiğini anlamak için aynı durumu yaşamış olması gerekir başka türlü mümkünü yok anlayamazsınız. Neden kadın aldattığında erkek hemen onu öldürür. Çünkü çok iyi biliyor ki bunun telafisi yok özrü yok en önemlisi mantıklı hiçbir açıklaması olmadığından bana göre de doğru bir ceza veriyor ama neden aldatılan kadın kocasını öldürmez inanın ki kendisini aldatan karısını öldüren erkekler gibi yapmak istiyor ama mantık biraz daha ağır basıyor.Onu öldürmekle kazanacağı kaybettiklerinden daha değerli olmayacak sebepleri vardır mesela çocuk gibi ve sırf bu yüzden bundan vazgeçerler yoksa düşünce aynı ceza da aynı ama uygulamada kadın bunu her zaman yapamaz.

seren 30.06.2009 16:54:25

aldatmanın suçunu hafifletmeye yönelik olarak gördüm ben biraz!

o beni biliyor 30.06.2009 16:30:06

çok iyi hazırlanmış ilginç bir araştırma

mert 30.06.2009 16:22:55

bence nedeni ne olursa olsun affedilmemesi gerekiyor!

Nida 30.06.2009 15:26:08

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan RealAge ve realage.com.tr sorumlu değildir.

Adınız

Eposta Adresiniz

Yorumunuz